esthajnalka

"A kézirat szereplöi kitalált alakok. Aki bármilyen hasonlóságot vél felfedezni élőkkel, ne olvassa tovább!" Strófák, rímek egy gyönyörű prózából, Mely a földön pirosan csillog. Az életét adta a művéhez, És a vérét tintaként használta...

Utolsó kommentek

  • esthajnalka: We'll go there sometime together ;) ...u r a pixie in that world :) (2008.12.22. 08:08) Budapest
  • najti.thenewshit: my word that "gangcity" >. (2008.12.21. 13:28) Budapest
  • Troll: If you think that you lose me...? Believe something else then rather... Otherwise, your decisions ... (2008.10.18. 23:48) Only a Dream
  • esthajnalka: i hate this situation. Y do u live so far? i miss u. (2008.10.18. 16:46) Only a Dream
  • esthajnalka: de, egyrejobban ugyérzem. (2008.10.18. 16:43) nightmare.
  • Utolsó 20

ami örökké:

Tomi

huhahühahát..."a good freind wll come bail out of the jail. a true friend will be sitting next to you" asszem ő lenne az aki ott ülne mellettem. nagyon megbecsülöm. szeretem.

Najti

régi haver, joarc, pasibolond :D sokmindenben segít, találkozhatsz még vele najt najci najtos esetleg najc néven is. blogja: www.najtithesecond.blog.hu

egyéb szereplők

vagy kiderül, vagy tudtad eddig, vagy megkérdezed majd. ha tudod, hogy egyik sem fog összejönni, akkor semmi közöd a sztorihoz, és leléphetsz.

alvin és a mókusok-elbaszott szerelem

esthajnalka 2008.12.01. 15:56

Édesszivem. nem arrol van szó, hogy hibáztatni akarok valakit. nem... kurvára nem akarok hibáztatni senkit. ezt az egész szart nem akarom.

itt arrol van szó, hogy hétfön este(amikor megtudtam ezt az egész szart) nemtudtam elaludni mert kibaszottul átbaszva éreztem magam.

itt arról van szó, hogy ha jól sejtem egy csomó mindenről nem tudsz.

nameg arról, hogy megpróbálod nekem beadni h emő ártatlan. pedig lófaszt.

alap az hogy egy ilyenhez két ember kell ezt ne is próbáld meg tagadni, ez a minimum....és még juj de mi van itt...

szoval nem az van h hibáztatni akarok valakit. nem. nem akarom senkire se kenni. szerintem itt konkrétan senki sem ártatlan. de az a duma, hogy ha ilyeneket mondok akkor nem nőttem fel hozzá eléggé h megértsem mégis csak durva :D

elvesztettelek? nem. tudom hogy nem, legalábbis a te részedről. és azt is tudom hogy te ugyanúgy a szemembe tudnál nézni. de én nem akarnék. itt megintcsak nem arról van szó. talán majd egyszer.... hogy ezt mér mondom, lejjebb kiderül.

sanyargatni? nem. talán az elején, bevallom. az szar volt. nem sanyargatok, egyszerüen csak akaratlanul is jönnek az infók, vagy esetleg meglátom emöt a folyosón aki egy fintor kiséretében elfordul :D de persze én a legjobb barátnöje vagyok és nem akar elveszíteni >< haha :D

nem mondtátok hogy köcsög vagyok. nem mondtátok... ahogy nem is néztél a szemembe...tudod..? mert nem hagytam. de tulajdonképpen az vagyok, mert hogy képzelem h megmerem kérdezni emötöl h mivan, meg hogy képzelem hogy akarok tenni egy-egy csípös megjegyzést amit amugy kurvára megérdemel? igaz. semmi jogom hozzá :(

kicsi csillag... nem.... mostmár emö a kicsi csillag. ez itt....döglött?(emmtííívííí...madár...jupp)

nem bánom. két dolgot bánok az egészből, és az nem ez(nem írom le, úgy is mindegy). tényleg örülök hogy megtörtént. mármint nem a vége hanem ugy alapjáraton. annak tényleg örülök. csak azt nem értem hogyha tegyük fel végre emő is nemcsak bebeszéli magának az egészet meg ilyesmi(cigicsikk... nem vagy több egy cigicsikknél.), és huhdehüha teis nagyon odavagy érte, legyen. nem vagyok tökéletes, oké, elismerem én ebben a filmben nem kapok több főszerepet. de faszér kellett azonnal? amikor még minden kibaszott seb olyan friss? amikor még látszik a szememen hogy sírtam?

nem kértem volna sokat... de még aznap... :D tényleg, még éjfél elött sikerült? :D igen. ez az ami szar..."de ez nem egy képregény, és én nem vagyok hős, hanem tehetetlen"(S.K.) ja... ja nem... minden vagyok csak nem tehetetlen :) mert ezzel az egésszel igazából olyan nagy hatalmat adtatok a kezembe.... meggondolatlanul.... én meg épp azon gondolozok, kihasználjam-e....

 

sweet dreams darling.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása