esthajnalka

"A kézirat szereplöi kitalált alakok. Aki bármilyen hasonlóságot vél felfedezni élőkkel, ne olvassa tovább!" Strófák, rímek egy gyönyörű prózából, Mely a földön pirosan csillog. Az életét adta a művéhez, És a vérét tintaként használta...

Utolsó kommentek

  • esthajnalka: We'll go there sometime together ;) ...u r a pixie in that world :) (2008.12.22. 08:08) Budapest
  • najti.thenewshit: my word that "gangcity" >. (2008.12.21. 13:28) Budapest
  • Troll: If you think that you lose me...? Believe something else then rather... Otherwise, your decisions ... (2008.10.18. 23:48) Only a Dream
  • esthajnalka: i hate this situation. Y do u live so far? i miss u. (2008.10.18. 16:46) Only a Dream
  • esthajnalka: de, egyrejobban ugyérzem. (2008.10.18. 16:43) nightmare.
  • Utolsó 20

ami örökké:

Tomi

huhahühahát..."a good freind wll come bail out of the jail. a true friend will be sitting next to you" asszem ő lenne az aki ott ülne mellettem. nagyon megbecsülöm. szeretem.

Najti

régi haver, joarc, pasibolond :D sokmindenben segít, találkozhatsz még vele najt najci najtos esetleg najc néven is. blogja: www.najtithesecond.blog.hu

egyéb szereplők

vagy kiderül, vagy tudtad eddig, vagy megkérdezed majd. ha tudod, hogy egyik sem fog összejönni, akkor semmi közöd a sztorihoz, és leléphetsz.

Poor Bun-bun

esthajnalka 2008.12.31. 23:52

hát összegezzünk...

1) a jegyeim még mindíg szarok... sőt, ne is csapjam be magam, egyre szarabbak.

2) a haverok ebben az évben kicsit...nagyon megfogyatkoztak.

3) a családommal a dolgok egyre rosszabbak.... egyre nagyobb az utálat

4) több a káros szokás

de

1) még mindíg nem érdekel

2) kaptam egy nagyonjó barátot

3) még mindíg szarok rá... így legalább egyre kevesebbet várnak el

4) még mindíg kevesebb mint az átlag

igazából ez egy szar év volt... az utolso félév meg nagyon sűrű. annyi minden történt.... voltak benne szép pillanatok, például a Ballával töltött idő. Vagy amikor Tomi megölelt... bármikor. Vagy amikor Márkkal találkoztam ;) de rég volt....

Hihetetlen mennyit változtam ebben az évben. mintha teljesen más ember lettem volna. ráadásul ebből család semmit nem vesz észre. most szemét leszek: akkor az érzéseimben változtam. nem abban,hogy szelektáltam volna vagy valami, hanem máshogy fogom fel az egészet.

Megtanultam igazán szeretni, megtanultam milyen az, ha van egy barát melletted aki segít, megtanultam milyen amikor a gitár sír a kezedben, vagy ha egy jóbarátod tökéleteset alkot.Megtanultam tisztelni mindezt. az élet apró örömeit. ha egy baráttal találkozol, vagy ha rádköszön egy ismerős az utcán. ha valakire csak ránézel és tudod mit gondol. ha egy helyes srác rádmosolyog.

emellett egyre profibban megtanultam elérni amit akarok... és ez nem mindíg egyszerű. Tomiék fontosak nekem. Ösök nagyon nem szeretik őket, és azt sem, ha velük találkozom... nem engednek el, ha velük akarok elmenni valahova. Ebből az következik, hogy nem mondom el, hogy velük megyek. nos ez... igazából külön művészet, ami egyre jobban megy. nem szeretem, de nem mondok le se Kruppáról, se Balláról, Tomiról meg végképp. azt mondják a cél szentesíti az eszközt. én ebben soha nem hittem, de őket nem hagyom. annyi mindent elvett már az élet, és most kaptam valami olyat amit annyi sok éve szeretnék már. és lehet hogy ők ezt nem is érzik... hogy ilyen fontos. pedig az.

2009-ről annyit, hogy nem véletlenül nem volt akkora ünnepi hangulat ma.... valahogy senki sem várja. én sem. azthiszem majd éjfélkor ránézek az órára és fájdalmasan elfogadom, hogy 2008 lezárult, és jön egy új év.... egy fájdalmas, rossz év... amit senki sem vár

na de hát legyen olyan az összes nap mint az első, ha minden nap Tomizással fog telni :P

már csak 2 év ♥

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása