esthajnalka

"A kézirat szereplöi kitalált alakok. Aki bármilyen hasonlóságot vél felfedezni élőkkel, ne olvassa tovább!" Strófák, rímek egy gyönyörű prózából, Mely a földön pirosan csillog. Az életét adta a művéhez, És a vérét tintaként használta...

Utolsó kommentek

  • esthajnalka: We'll go there sometime together ;) ...u r a pixie in that world :) (2008.12.22. 08:08) Budapest
  • najti.thenewshit: my word that "gangcity" >. (2008.12.21. 13:28) Budapest
  • Troll: If you think that you lose me...? Believe something else then rather... Otherwise, your decisions ... (2008.10.18. 23:48) Only a Dream
  • esthajnalka: i hate this situation. Y do u live so far? i miss u. (2008.10.18. 16:46) Only a Dream
  • esthajnalka: de, egyrejobban ugyérzem. (2008.10.18. 16:43) nightmare.
  • Utolsó 20

ami örökké:

Tomi

huhahühahát..."a good freind wll come bail out of the jail. a true friend will be sitting next to you" asszem ő lenne az aki ott ülne mellettem. nagyon megbecsülöm. szeretem.

Najti

régi haver, joarc, pasibolond :D sokmindenben segít, találkozhatsz még vele najt najci najtos esetleg najc néven is. blogja: www.najtithesecond.blog.hu

egyéb szereplők

vagy kiderül, vagy tudtad eddig, vagy megkérdezed majd. ha tudod, hogy egyik sem fog összejönni, akkor semmi közöd a sztorihoz, és leléphetsz.

do u like to see me crying?

esthajnalka 2008.11.22. 13:31

Az a baj, hogy még mindíg hiszem...Vagy inkább nem tudom elhinni... "A szerelemnek feltétlennek kell lennie" Mondd, mi volt ez, ha nem feltétlen? Mi volt ez, ha nem a teljes, őszinte szerelem?

  • "Ne haragudj...én nem sürgetni akarlak,csak...én csak szeretlek! Minden kis porcikádat"
  •  
  • "Várj egy kicsit, iszok valamint, mert kiszáradok!
  • -Ott a fal van! Balra az ajtó.... még...még... haha!
  • -Na jó... inkább szomjazom tovább! Szeretlek!"
  •  
  • "Mert neki minden benne van abban az egy szóban, Najti!"
  •  
  • "Olvastad a blogomon a Jól-t?
  • -Persze!
  • -Na...az eléggé hozzád íródott..."
  •  ( http://warred.spaces.live.com/blog/cns!D7BB152D49074A3B!299.entry )
  •  
  • "Pedig érted megveszek!"
  •  
  • "Mert te megtanítottál szeretni! Te vagy a levegőm a víz alatt, te vagy árnyékban a fény!"
  •  
  • És én terveztem(kicsi szürke cica...kicsi szürke cicát karácsonyra. Koripálya... szülinapod... harmadik hó három...) És hittem! Igazán. És szerettem. Tiszta Szívből!
  •  
  • "Még hallom a hangod, érzem az ajkad, az illatot, ami tegnap volt rajtad..."
  •  
  • "Nagyonnagyon szeretlek, és nagyonnagyon hiányzol! ez fontos!"
  •  
  • "Te is hiányzol Kicsi csillag!"
  •  
  • "Szerinted mi a rosszabb? Elveszíteni valakit, vagy soha meg sem kapni?
  •                                                                                   (Vavyan Fable)

Te valami olyat hoztál ki belőlem alig egy hónap alatt, ami....ami tökéletes. Meg is ijedtem tőle... Megtaláltam egy beszélgetést a múltkor Tomival(kiírtam papírra), hogy erről próbáltam mesélni neki. Elmondtam, hogy kicsit megijedtem ettől a hirtelen jött szeretettől, amit nem igazán tudok hova tenni. "Te most attól félsz, hogy Balla fontosabb lesz nálam?-Ahj Tomi! nálad nagyon nehezen tudna bárki is fontosabb lenni, és ezt nagyon komolyan mondom. nem ettől félek." De bevallom, azthiszem ettől is féltem. és bevallom, azthiszem fontosabb is lettél. Mondjuk ebbe talán közbejátszott Móni is. De talán ha ő nincs, akkor is így alakul. "Hát én nemtudom, de az tény, hogy nem lenne szerencsés Lüki mellé belezúgni Ballába... -Nem erről beszélek! -Tudom..." Jahm... akkor még nem. Alig egy hónap alatt ezt érted el. Utána csalódtál, és én utáltam magam. Újabb egy hónap. Ez alatt biztos lettem magamban, hogy szeretlek. Nagyon.

Október 29-30. Kibaszott érzelemskála. Kecskédi bulinak hívtuk. Talán a Kecskédi balhé vagy a Kecskédi ügy jobban illene rá. Így nagybetűvel. Imádtam október 30-át. Most is. Bárcsak megint október 30. lenne!

Az első csókom veled. hogy meglepődtem... mégis... villámcsapás...

Habár előtte arról beszéltél, hogy ez így nem lenne jó... mégis... mégis megcsókoltál...

Aztán az egy csókból több lett...

október 30 hajnala... azér még Norbi kap tőlem...

Egy hónap alatt teljesen elhitetted velem, hogy ez örök. Hogy ebben nem szabat kételkednem. Tiszta Szívemből szerettelek. És ez alatt az idő alatt tényleg boldog voltam. És igenis van c)! És ez igenis az volt! Najti akármit mond! Mert végignéztem az embereken és nem láttam ezt bennük. Olvastuk Csokonay kibaszott verseit órán és üresnek éreztem őket. Mert még az ő szeretete sem volt olyan feltétlen mint a miénk!

  • "Csak csinálj úgy mintha szeretnél"
  •  
  • "Gyere a szenvedésnek együtt vessünk véget!"
  •   https://www.youtube.com/watch?v=_B4ttKEvrTU

  • tényleg... ígértél egy videót...

  •  
  • "Ha ezt elhiszed te leszel a legnagyobb balfasz,
  • egy szót se vegyél komolyan, jobb ha rám hallgatsz
  • a valóság más, de az nem lenne izgi
  • csak próbálj meg néha ne mindent elhinni"
  •  
  • Talán nem mondtam elégszer... Szeretlek Balla!
  •  
  • (Klyma: "olyan voltam mint egy kisfiú! rá gondoltam éjjelente mielőtt elaludtam volna!" igen... de ez nagyon kicsi részlet... amúgy köszönöm...tényleg,sokat jelentett. tőled is, meg HancÚrtól is.)
  •  
  • "This is the end of everything
  • You are the end of everything"
  •  
  • Mert nincs többé Kicsi csillag...

 

És nem tudom elhinni, hogy ez mind nem volt igaz...

Mert ez az egy volt igaz eddigi életem során. De ez tényleg... teljesen

Mondhatsz akármit, én akkor sem hiszem el a tegnapot! Nem hiszem el, hogy kimondtad, hogy nem szeretsz "vagyis szeretlek, csak nem úgy, ahogy te szeretnéd"

Nem hiszem

Képtelenség!

Olyan őszinte volt, amilyen soha senkinek!

Remélem megtalálod majd azt a zsepit az illatommal, és rájössz erre... ha így történne, kérlek ne mond, hogy mostmár mindegy, mert te vagy az egyetlen, akire egy életet tudnék várni. tényleg.... igazán.

  • "Későn tudtam meg, de száz életre megjegyzem:Szeretni csak a szerelem minden fájdalmával együtt érdemes, vagy sehogy!"
  •                                    (Vavyan Fable)

annyi mindent nem mondtam el....

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása