esthajnalka

"A kézirat szereplöi kitalált alakok. Aki bármilyen hasonlóságot vél felfedezni élőkkel, ne olvassa tovább!" Strófák, rímek egy gyönyörű prózából, Mely a földön pirosan csillog. Az életét adta a művéhez, És a vérét tintaként használta...

Utolsó kommentek

  • esthajnalka: We'll go there sometime together ;) ...u r a pixie in that world :) (2008.12.22. 08:08) Budapest
  • najti.thenewshit: my word that "gangcity" >. (2008.12.21. 13:28) Budapest
  • Troll: If you think that you lose me...? Believe something else then rather... Otherwise, your decisions ... (2008.10.18. 23:48) Only a Dream
  • esthajnalka: i hate this situation. Y do u live so far? i miss u. (2008.10.18. 16:46) Only a Dream
  • esthajnalka: de, egyrejobban ugyérzem. (2008.10.18. 16:43) nightmare.
  • Utolsó 20

ami örökké:

Tomi

huhahühahát..."a good freind wll come bail out of the jail. a true friend will be sitting next to you" asszem ő lenne az aki ott ülne mellettem. nagyon megbecsülöm. szeretem.

Najti

régi haver, joarc, pasibolond :D sokmindenben segít, találkozhatsz még vele najt najci najtos esetleg najc néven is. blogja: www.najtithesecond.blog.hu

egyéb szereplők

vagy kiderül, vagy tudtad eddig, vagy megkérdezed majd. ha tudod, hogy egyik sem fog összejönni, akkor semmi közöd a sztorihoz, és leléphetsz.

wtf?

esthajnalka 2008.12.27. 14:32

mi a szar volt ez basszus? ><

aztarohadt

kajak paráztam. már megvolt hogymondom el. áááh

ésmost azon agyalok, ki vagyok én. pedig azon kéne, kik ők, körülöttem. kik ők nekem? rendbe kéne szedni magam de nagyon. le kéne lépni kicsit ütközni haverokkal h tisztázzam ezt magamban. csak rendszeresen közbejön valami.

mi ez most Ballával is? rá se ismerek...

és Tomi? mért kételkedek magamban? vagy inkább benne, hogy miért tartom fontosnak.

eszmefuttatás:

Tominak vannak hülye dolgai. pl ez hogy valami fontosrol beszélek neki teljesen komolyan, és az a vége, hogy "szeretlek". erre 99%ban az a válasz hogy köszi, vagy hogy igyekszem. ezt már megdumáltuk haverokkal, a legszarabb válasz. mást azonnal elküldenék a picsába érte. beszélek neki komoly dolgokrol, "kitáromneki a szivem" deszar ez a kifejezés :D erre nyugtázza egy köszivel és röhög. nagyonutálatos. de tőle valahogy más. szóval ha ő azt mondja hogy köszi, abba benne van az hogy "én is szeretlek". vagy ha ő beszél komoly dolgkról, vagy ha látja hogy ideges vagyok valmiér vagy nem esik jol valami, jön és megnyugtat, és akkor jönnek elő ezek a mondatok hogy "ahj bea, ha kell a vonat aljára kapaszkodok TB-ig" vagy "azért mert nem vagyunk együtt vagy hasonlo, attol még szeretlek" és ez sokat jelent.

és amit tegnap mondtam Kruppának: ő nem azért fontos nekem, mert egy ilyen után aztmondja, hogy őis engem. hanem mert ottvan és segit ha arrol van szo. meg mert ő tényleg érti. és mert ő olyan akinek nyugodtan elmondhatom. elmondhatok bármit.

mintpéldául?

igen, ez volt az a pillanat amikor meglepödtem magamon. és tényleg. mint például? és nemtudtam olyat mondani.

hát... majd holnap kiderül mivan.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása