esthajnalka

"A kézirat szereplöi kitalált alakok. Aki bármilyen hasonlóságot vél felfedezni élőkkel, ne olvassa tovább!" Strófák, rímek egy gyönyörű prózából, Mely a földön pirosan csillog. Az életét adta a művéhez, És a vérét tintaként használta...

Utolsó kommentek

  • esthajnalka: We'll go there sometime together ;) ...u r a pixie in that world :) (2008.12.22. 08:08) Budapest
  • najti.thenewshit: my word that "gangcity" >. (2008.12.21. 13:28) Budapest
  • Troll: If you think that you lose me...? Believe something else then rather... Otherwise, your decisions ... (2008.10.18. 23:48) Only a Dream
  • esthajnalka: i hate this situation. Y do u live so far? i miss u. (2008.10.18. 16:46) Only a Dream
  • esthajnalka: de, egyrejobban ugyérzem. (2008.10.18. 16:43) nightmare.
  • Utolsó 20

ami örökké:

Tomi

huhahühahát..."a good freind wll come bail out of the jail. a true friend will be sitting next to you" asszem ő lenne az aki ott ülne mellettem. nagyon megbecsülöm. szeretem.

Najti

régi haver, joarc, pasibolond :D sokmindenben segít, találkozhatsz még vele najt najci najtos esetleg najc néven is. blogja: www.najtithesecond.blog.hu

egyéb szereplők

vagy kiderül, vagy tudtad eddig, vagy megkérdezed majd. ha tudod, hogy egyik sem fog összejönni, akkor semmi közöd a sztorihoz, és leléphetsz.

mert kétféle barát létezik...

esthajnalka 2008.10.06. 12:37

"Gondolkoztam ezen a "haver vagy barat" azaz "barat vagy szerelem" dolgon...

mert nem ertem...

kb ket ember letezik.

a) aki boldog parkapcsolatban el, nincs semmi baja

b) aki szingli és ezert sir a szaja.

es van a c) aki nem talalja a biztonsagot...

en a c)be tartozom. es kb csak en egyedul. mert nem lattam meg  egy embert sem aki azert lenne szomoru mert elvesztette a biztonsagat.

jopersze most johetnek azzal h "szakitott a pasim nincs biztonsag" "elment a pasim nincs biztonsag" ... a nagy faszt... a pasik jonnek es mennek...

viszont egy barat vagy egy szulo elvesztese teljesen mas...

regen bnom azt mondta [meg alig lehettunk 12evesek]"van baratom, csokoloztunk is meg minden" ...nagyon nem akartuk elhini, de ha o mondja akkor biztosan.

aztan parnapra ra nekem bevallotta h o ezt csak kitalalta mert "olyan joerzes volt mondani, h van vkim" ... mert szuksege volt vkire..ezert kitalalt vkit aki neki mindent megadott.

es ketfele barat letezik..

a) kepzeletbeli

b) nem kepzeletbeli.

es csak ugy vegig gondoltam h meik a gyava es meik a bator ember..aki kitalal vagy akinek ott van...ki az erosebb...

szerencsesebbnek az mondhato aki megtalalta azt az embert akire mindigis szamithat.

erosebbnek, batrabbnak az mondhato aki elkepzel maganak egy baratot...

es tok fura..mert telleg...

csak gondolkodjunk ha mondjuk elmeseli a baratainak h "kepzeljetek multkor a baratom segitett felallni mikor leestem a bicorol" vagy "kepzeljetek reszegen kiszedett az arokbol" vagy "van egy baratom aki mindenbe segit, ott van mellettem ha kell, barmi gondom van hozza fordulhatok, o az egyetlen."

kozbe ezek csak kitalaciok. mert egyedul allt fel mikor elesett a bicoval. egyedül maszott ki reszegen az arokbol, es egyedul teszi tul magat mindenen.

es ehhez geci sok ero kell. de megis konnyebb ha "mas" teszi meg helyettunk...

es ez olyan furcsa...

ez a barat megvalositja azt az almot amit elakartunk erni. pedig ha kicsit elgondolkozunk mi magunk alakitjuk igy.

es erre csak akkor fog rajonni az ember ha az utolso percebe lepereg minden elotte ujra, es rajon h amit elert nem a baratnak koszonheto hanem neki...

nemtom ezt minek irtam le, csak ezen tegnap kurvasokat gondolkoztam."

Najtim, örülök hogy leírtad. nem kérdeztem hogy leírhatom-e ide, de biztos nem haragszol. Nem is tudod mennyire nagy okosságon gondolkoztál szivem.

A multkor gondolkoztam énis ilyen távoli dolgokrol amik elöször örültségnek hangzanak.

Eszembe jutott, hogy én igazából 2 embernek mondom hogy szeretem.

Az egyik Te vagy.

persze jozanul... :)

Hiányzott a hangod. örülök hogy felhivtál.

Babám.♥

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

najti.thenewshit 2008.10.08. 15:33:15

ohh. koszonom ezt a megtiszteltetest h tolem ideztel.
nagyon szeretlek, es kene mar tali stikem:)
meg szep h felhivtalak.
ilS♥

esthajnalka 2008.10.09. 15:14:50

áh énköszönöm h idézhettem. babám. tudomtudom, csakelöbb vanittpár dolog amit helyrekéne hozni.
ilN♥ :D
süti beállítások módosítása